Producenci



Kontakt

  tel.: 696 429 890, 696 429 887
  email: ono@onozakupy.pl
  gg: 28623332, 28642735
  adres: ul. Elektronowa 4
             65-001 Zielona Góra

Do ulubionych
Podoba Ci się nasz sklep?
Dodaj do ulubionych

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ONOZAKUPY.PL

I. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia

1) Po złożeniu zamówienia poprzez stronę www.onozakupy.pl system wygeneruje e-maila na podany adres ze szczegółową informacją o zamówieniu (należy go potwierdzić klikając na podany w nim link).
 
2) Do końca następnego dnia roboczego sklep e-mailowo potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji i poda przybliżony czas oczekiwania na przesyłkę (jeśli czas ten jest dłuższy niż 7 dni roboczych).


3) W przypadku kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu na magazynie/ wyczerpania asortymentu klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.

 

II. Dostawa towaru
1) Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem  firmy kurierskiej.


2) Termin realizacji Państwa zamówienia wynosi od 3 do 5 dni.


3) Czas dostarczenia towaru przez firmę kurierską wynosi z reguły o 1 do 2 dni roboczych.

 

III. Koszt transportu i płatność

1) Koszty transportu pokrywa Zamawiający i wynosi on 20zł.

 

 
2) Płatności za zamówione artykuły można dokonać:
a. przelewem na podstawie otrzymanego e-mail potwierdzenia sumy zamówienia wraz z kosztami transportu,

 IV. Towary i ich specyfikacje

1) Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy, wszytkie produkty drukjemy sami na wysokiej klasy maszynie wielkoformatowej..

2) Razem z przesyłką towaru dostarczane są: gwarancja, instrukcja obsługi (o ile produkt je posiada).

3) Wszystkie fototapety powyżej wymiaru 135 drukowane są w dówch częsciach, klejonych na zakładkę. Np. format 250x190, 200x160, 1,5x1,95 bedzie składał się z dwóch brytów, natomiast format 160x120, 135x250 będzie w jednym kawałku.

 

V.Uprawnienie do odstąpienia od umowy

1) Zamówiony przez Nabywcę produkt (fototapeta, plakat, naklejka, obraz) jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia , dlatego też zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt.4 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271) prawo do odstąpienia od umowy w trybie art. 7 ust. 1 ww. ustawy ( czyli zwrotu towaru w terminie 10 dni bez podania przyczyny ), definitywnie nie przysługuje.

 

 

 

UWAGA!!! KOLOR WIDZIANY NA MONITORZE MOŻE RÓŻNIĆ SIĘ OD KOLORU NA  

WYDRUKU!!

 

VI. Reklamacje

1) W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem.
Reklamacje z tego tytułu zostaną uzwględnione, jeśli w obecności spedytora zostanie spisany protokuł reklamacyjny.
Towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego onozakupy.pl są fabrycznie nowe i są objęte rękojmią na wady ukryte.
Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
Do towarów objętych gwarancją producenta dołączona jest podstemplowana przez Sprzedającego karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu, które stanowią podstawę do reklamacji.


2) W celu złożenia reklamacji należy:
- zawiadomić sklep o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie;
- dostarczyć reklamowany towar na adres wskazany przez sprzedawcę.
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.

 

WAŻNA SPRAWA !

Przy odbiorze przesyłki od kuriera, należny zwrócić uwagę na stan opakowania.

Fototapety i wydruki przesyłamy w kartonowych tubach lub opakowaniach i nie powinny mieć odkształceń.

Wszelkie widoczne uszkodzenia opakowania

mogą wskazywać na uszkodzenie towaru

i dlatego należny spisać przy kurierze protokół szkody.

Jeśli przesyłka nosi ślady zamoczenia, zgniecenia itp.

- najlepiej spisać taki protokół i przesyłki nie odbierać.

Protokół pozwoli nam na wystąpienie o odszkodowanie od firmy kurierskiej.

ODEBRANIE PRZESYŁKI Z USZKODZONYM OPAKOWANIEM BEZ SPISANIA PROTOKOŁU SZKODY BĘDZIE SIĘ WIĄZAŁO Z UTRATĄ PRAWA DO ODSZKODOWANIA W RAZIE STWIERDZONYCH PÓŹNIEJ USZKODZEŃ TOWARU.

 

 

VII. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych.
Mają Państwo prawo wglądu i poprawienia swoich danych oraz mogą Państwo zażądać usunięcia ich z naszej bazy danych.


Strona głównaStrona główna

Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Hit tygodnia

Hit tygodnia

Promocje

Nowości

Brak nowych produktów na tą chwilę